Vanília rúd

Több receptemben használtam már vanília rudat. Boltban 5-600 Ft-ért lehet vásárolni, ami eléggé megdobja a költségeket, de valahogy elkeveredtem Maecelékhez és ott vásároltam be. Most 120 Ft-ért vehetsz rudat, ha minimum 10-et rendelsz. Én berendeltem egy nagyobb adagot és a mélyhűtőben tárolom, mert nem szárad be és amikor szükségem van egy jó kis zamatos rudacskára, kezemmel felmelegítem és már használható is.

"120.-Ft/szál + 600.-Ft postaköltség
Az akció a készlet erejéig érvényes!
5.000.-Ft feletti rendelés esetén postaköltséget nem számítunk fel.
Itt vedd fel velük a kapcsolatot, jelszó: csajka-land
Tel.: 30-864-0091
E-mail: illyes.sarolta@gmail.com
           vaniliabolt@gmail.coma"

Mire használom:
-palacsintába a túróhoz
- sajttortába
- túrósbatyúhoz
- túrórudi tortához
- gyümölcsös clafoutis
- a goffriba is helyettesíthető

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések