Reggeli 6.: Zöldséges gofri sajttal

Nem az aminek látszik.
Büszkén mondhatom, hogy saját fejlesztés. Továbbra is a reggeli a téma. A ház ura előnybe részesíti a sós reggeliket, ezért készítettem el a gofri mintájára a férfiasabb változatot.

Hozzávalók:
10 dkg reszelt répa
10 dkg reszelt burgonya
10 dkg kockázott hagyma
1 gerezd fokhagyma
30 dkg liszt
1 sütőpor
2 tojás sárgája, 1 egész tojás
5 dl tej
fél kocka vaj
só, bors

A répát, burgonyát, hagymát, tejet, tojásokat, fokhagymátolvasztott vajat turmixgépben megpörgettem. Igazából mindent bele lehet tenni, én a lisztet kihagytam, mert azt a kész sűrű masszát nem akartam kivakarni a mixerből, azt kézi robottal dolgoztam össze.
Ezt este összeraktam, reggel csak sütni kellet. Akkor jó, amikor jó ropogós barnára sül.

Kenőcs:
1 karaván tömlős sajt
1 nagy pohár joghurt
2 kanál majonéz

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések