Pestós csirkés csiga

Ezt a receptet vendégvárásra fejlesztettem ki.
Nem nagy kipakolós vacsorát szerettem volna, hanem csipegetős, gyerekszobában földönülőset.
Tészta:
Alap a pogácsa recept:

80 dkg liszt (40 teljeskiörlésű, 40 sima)
1 kocka margarin
fél élesztő (sárga kocka)
1 teáskanál cukrot 1-1,5 dl tejben megmelegíteni, élesztőt felfuttatni, a többi alapanyaggal összekeverni.
1 tojás a kenéshez


Töltelék:
1 csirkemell darálva (turmixgéppen)
1 csokor bazsalikum
1 marék tökmag
2 fokhagyma
Ezeket turmixban összezúzom, hozzáadok még:
1 tojást
1 marék napraforgómagot
20 dkg reszelt sajtot
1 pohár tejfölt/joghurtot
sót

A tésztát kettéosztottam, jó hosszan és laposan elnyújtottam. A felét megkentem a masszával, csíkokat vágtam, megtekertem és feltekertem. (Egyébként nekem kicsit morzsás lett a tésztám, ezért egy kicsit rusztikus, így a sima csiga is megtette volna)
Tojással sütés felénél megkentem.





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések