Ponty másképp

Találtam anyunál egy szuper halas könyvet, egy ismerős ismerőse meg pecázott néhány pontyot, apu meg szépen kifilézte a halat. Na én ezek után jöttem a képbe.

Hozzávalók:
2 ponty
sonkacsíkok
2 fokhagyma
1 nagy doboz tejföl
1 dl tejszín
1 pohár joghur
2 tojás sárgája
snidling
pirospaprika

A halat besóztam, kicsit mélyebben be lett irdalva az oldala, hogy a sonka csíkokat bele tudjam dugdosni. Én nem szalonnát vettem, hanem 5 vékony szelet füstölt sonkát, amit csíkokra vágtam és azt tömködtem a hal oldalába. Átkentem fokhagymával. A tepsit vékonyan beolajoztam, ebbe a halakat és az egészet pedig a sütőbe tettem.
Közben elkészítettem a szószt hozzá. Csak összekevertem a tejfölt, joghurtot, tejszínt, bele a 2 tojás sárgáját és a snidlinget meg az egy kanál pirospaprikát sóval. 10 perc után ráöntöttem a halra a szószt és sütöttem tovább. Fél óra alatt kész az egész.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések